ترک دست و پا
SuperUser Account
/ دسته ها: بلاگ

ترک دست و پا

چرا برند جی به عنوان محبوب ترین برند ایرانی شناخته شده است؟

کرم محبوب و مناسب ترک دست و پای جی تقریبا در همه خانه ها مشاهده می شود. علت این موفقیت چیست؟ چرا با آنکه نمونه های خارجی کرم دست و پا در ایران وجود دارد، ولی سلیقه اکثریت افراد، کرم دست و پا جی می باشد؟ چرا این برند با سابقه ی بیش از نیم قرن، همچنان به عنوان بهترین کرم دست و پا در ایران شناخته می شود؟ پاسخ این سوال بسیار واضح است. برند ایرانی و خوش نام جی همواره کیفیت بالا و استفاده از بهترین مواد اولیه داخلی و خارجی به همراه قیمت مناسب را مورد توجه ویژه قرار داده است. برند محبوب جی، کیفیت محصولاتش را هر روز بهتر از قبل کرده و توانسته است بازار کشور های دیگر را نیز کسب کند. استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه شده از کشور های اروپایی و همچنین شرکت های درجه یک ایرانی دلیل موفقیت این برند خوش نام بوده است. بسیاری از ما کرم ترک دست و پای جی را از کودکی در دستان پدر بزرگ و مادر بزرگ خود دیده ایم و همچنان خودمان نیز از آن استفاده می نماییم. کرم ترک دست و پا با بسته بندی قهوه ای رنگ خود همیشه در یاد و خاطر ما هست و با آن خاطره داریم. از دیگر عوامل موفقیت برند پرطرفدار و خوش نام جی، جلب رضایت مصرف کنندگان محترم بوده است. برند جی هیچگاه منافع تجاری را در اولویت اهداف خود قرار نداده است و همواره ارائه بهترین محصول همراه با مناسب ترین قیمت را به عنوان هدف اصلی خود بنا نهاده است. شرکت تولیدی بازرگانی جی توسط مرحوم دکتر میر محسن هاشمی صالحی از نخبگان علمی و برجسته صنعت دارویی و بهداشتی، با هدف ارتقای سطح بهداشت و سلامت در سال 1349 آغاز به کار کرد. جی با ثبات کیفیت و جلب رضایت مصرف کنندگان همواره به عنوان بهترین کرم دست و صورت در ایران شناخته می شود. دریافت انواع لوح های تقدیر از مدیریت مجموعه جی به عنوان کارآفرین نمونه و همچنین نشان برتر کیفیت تاییدی بر این ادعا می باشد.

 

علل ایجاد ترک دست و پا

پوست دست و پا به دلایل مختلفی خشک شده و دچار ترک های سطحی و عمیق می شود. از دلایل ترک های دست و پا می توان به فعالیت زیاد، مواجهه با هوای خشک و سرد، نپوشیدن جوراب، قرار گرفتن پا برای مدت زیاد در کفش، راه رفتن بدون جوراب یا سندل بر روی فرش یا موکت، عدم استفاده از دستکش در هوای سرد، استفاده از شوینده ها، عادات اشتباه روزانه، استفاده از کفش های  نا مناسب و بسیاری از دلایل دیگر اشاره کرد. بسیاری از این دلایل اجتناب ناپذیرند و نمی توان از آنها رهایی جست. به عنوان مثال بسیاری از افراد در طول روز ساعات زیادی را با کفش خود سپری می کنند و نمی توانند راهی جایگزین آن انتخاب کنند. بهترین توصیه ما به همه کسانی که به ترک دست و پا منجرب می شوند، چرب و مرطوب نگه داشتن پوست خود و از استفاده از کرم بی نظیر ترک دست و پا جی می باشد.

 

از کرم ترک دست و پا چطور استفاده کنیم که بیشترین نتیجه را داشته باشیم؟

یکی از موضوعاتی که می بایست همواره به آن توجه ویژه ای شود، استفاده مناسب از محصولات آرایشی بهداشتی می باشد. توصیه ما به مصرف کنندگان عزیز این است که همواره طریقه صحیح استفاده از محصولات جی را به خوبی مطالعه کرده تا بتوان به انتظار مطلوب دست یافت. یکی از نکاتی که هموراه به افراد توصیه می شود این است که حدالامکان قبل از استفاده کرم ترک دست و پا، دست و پای خود را شسته و خشک کرده و سپس از کرم های دست و صورت استفاده کنند. این کار به بازسازی و احیای پوست کمک فراوانی می کند. داشتن مقدار کمی رطوبت بر روی پوست قبل از کرم زدن به جذب آن کمک می کند. از دیگر نکات حائز اهمیت این است که بهتر است پس از زدن کرم بر روی پوست پای خود، در صورت امکان جورابی پوشیده تا این کرم به خوبی جذب پوست شود. بعد از مدت کوتاهی حتما تغییرات ناشی از استفاده کرم ترک دست و پا جی را خواهید دید. استفاده روزانه و مرتب نیز از جمله مواردی می باشد که می بایست حتما به آن توجه ویژه ای داشت. بهترین نوع استفاده از کرم ترک دست و پا، استفاده منظم و با برنامه آن است. به عنوان مثال همواره به هنگام شب قبل از خواب از این کرم استفاده نمایید. زیرا در هنگام خواب، پوست انسان در حال بازسازی و احیای اپیدرم می باشد.

 

کرم های ترک دست و پای جی

برند با اصالت جی با توجه به نیاز جامعه کرم ترک دست و پا و کرم ترک عمیق را به بازار معرفی و عرضه نموده است. کرم ترک دست و پای جی به دلیل داشتن موم زنبور عسل و همچنین بهترین مواد اولیه همراه با مناسب ترین قیمت همواره در رتبه اول کرم های دست و پا قرار گرفته است. کرم دست و پای جی برای ترک های پاشنه پا، زانو، آرنج، کف پا، دست و همچنین جلوگیری از زبری پوست بسیار مناسب است. این کرم محبوب و با کیفیت که به بسیاری از کشور های دیگر نیز صادر می شود، کیفیت خود را از گذشته تا به حال حفظ نموده است.

گسترش محصولات جی در زمینه کرم های گیاهی

مدیران و صاحب نظران در برند جی همواره تنها راه حل برای از بین بردن مشکلات پوستی را استفاده از عصاره گیاهان و مواد طبیعی شگفت انگیزی از جمله موم زنبور عسل می دانند. در این راستا در ترکیبات محصولات خود همواره نگاه ویژه ای به جوانه گندم، روغن بادام، موم زنبور عسل، روغن زیتون، عصاره آلوئه ورا و همچنین گل همیشه بهار داشته اند. کرم های گیاهی جی که دارای طرفداران زیادی می باشد، به تقویت و شادابی پوست کمک به سزایی می کنند. ویتامین E و ویتامین C از جمله ویتامین هایی می باشد که برای شادابی و نشاط پوست حیاتی است. عصاره جوانه گندم به دلیل داشتن مقادیر بالای ویتامین E شادابی و لطافت پوست را به ارمغان می آورد. از گیاه آلوئه ورا همه ما این روز ها خیلی شنیده ایم. آلوئه ورا به دلیل داشتن خاصیت آبرسانی بالا برای خشکی دست و صورت بسیار توصیه می شود. کرم آلوئه ورا جی با استفاده از عصاره این گیاه و همچنین ویتامین E برای تقویت و نرمی پوست دست و صورت بی نظیر است.

 

کرم های حرفه ای و تخصصی جی

برند با اصالت جی با توجه به نیاز جامعه تصمیم به تولید کرم های حرفه ای و تخصصی نموده است. محصولاتی با مواد اولیه تهیه شده از بهترین شرکت های اروپایی و داخلی که توسط متخصصین مجرب در کارخانه برند جی تولید می شوند. کرم محافظ پا عسل جی و گروه کرم های اوسرین و همچنین کرم روغن زیتون جی جزء این دسته از محصولات جی می باشند. بسیاری از ما شنیده ایم که می گویند بر روی زخم خود عسل بگذارید تا سریع تر بهبود یابد. کرم محافظ پای عسل جی به دلیل داشتن عسل طبیعی و استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه شده از کشور سوئیس دارای طرفداران ویژه ای می باشد. این کرم برای تسکین درد های ناشی از ترک پوستی توصیه می شود. این کرم دانش بنیان، توسط متخصصین سلامت و پوست برای پوست افراد دیابتی نیز بسیار موثر است. تنها کافی است یک بار این کرم بی نظیر را امتحان کنید. کرم های اوسرین جی در سه مدل متنوع برای پوست های خشک و حساس مفید می باشند. برند جی با توجه به نیاز جامعه کرم های اوسرین را با درصد های مختلف به بازار عرضه کرده است تا همگان بتوانند با توجه به نیاز خود محصول مورد نظرشان را انتخاب کنند. کرم زیتون جی نیز که دارای مرطوب کنندگی خاصی می باشد، برای ترک های ناشی از دوران بارداری و همچنین ترک های ناشی از تغییر وزن  توصیه می شود. استرچ مارک از جمله معضلاتی به شمار می رود که بانوان باردار از آن رنج می برند. کرم مرطوب کننده روغن زیتون جی پیشنهاد ما برای این افراد می باشد.

 

درخشش وازلین های بهداشتی جی در بازار

استفاده از وازلین های بهداشتی برای بسیاری از گروه های جامعه به یک عادت تبدیل شده است. برای آرایشگران، صنعت گران، کارگران زحمت کش و بسیاری دیگر، وازلین های بهداشتی  به عنوان استفاده روزانه آنها به شمار می رود. وازلین از جمله محصولاتی می باشد که متاسفانه برخی برند ها از مواد نا مناسبی در ساخت آنها استفاده می کنند. برند با اصالت جی همواره استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه جزء اولویت های اساسی بوده است. برند جی با استفاده از ویتامین E و موم زنبور عسل، وازلین های بهداشتی خود را  از مواد مغذی پوست غنی کرده است که تفاوت وازلین های بهداشتی جی با سایر وازلین ها به وضوح قابل مشاهده است. وازلین های بهداشتی جی در سه مدل معطر و بی بو با توجه به نیاز های جامعه به بازار مصرف کنندگان عرضه می شود.

کار آفرینی یکی از اهداف برند ایرانی جی

یکی از اهداف شرکت تولیدی بازرگانی جی همواره جذب نیروهای متخصص و متعهد به داخل مجموعه خود بوده است. از این رو آموزش و ارائه بهترین خدمات برای کارکنان به عنوان یکی از پایه های مدیریت نیروی انسانی مجموعه جی به شمار می آید. از این رو برند جی همواره با گسترش و توسعه خود به کارآفرینی و ایجاد شغل در جامعه کمک به سزایی نموده است.

 

 

 

جی نامی آشنا با بیش از نیم قرن سابقه درخشان در صنعت آرایشی بهداشتی

Print
7821 رتبه بندی این مطلب:
3/8

1 نظر در مطلب "ترک دست و پا" ثبت شده است

Avatar image

غزل

استفاده ازکرم ترک روی پوست صورت عوارضی داره من پوست صورتم خشکه استفاده کردم خیلی عالی شدصورتم یعنی میشه بعدازیه مدت عوارض داشته باشه ایجاد لک کنه یا چین و چروک

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

جدیدترین اخبار

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید...
 

 از طریق رسانه های اجتماعی زیر می توانید با شرکت تولیدی و بازرگانی جی در ارتباط باشید.

 
enamad
undefined

طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی : ایران سایت