همراه با "جـــی" در نمایشگاه Iran Beauty
SuperUser Account
/ دسته ها: بلاگ, blog

همراه با "جـــی" در نمایشگاه Iran Beauty

شرکت تولیدی بازرگانی جی با بسش از 50 سال سابقه همواره در بسیاری از نمایشگاه ها و فستیوال های داخلی و خارجی به منظور معرفی هرچه بهتر محصولات خود و همچنین تعامل هرچه بهتر با شما عزیزان حضور فعال به عمل می آورد. ایران بیوتی Iran Beauty  یکی از معتبر ترین نمایشگاه های بین المللی مربوط به صنعت آرایشی بهداشتی بوده که همه ساله تعداد بسیاری از شرکت های معتبر و با اصالت از سراسر کشور و همچنین بسیاری از شرکت های مربوط به کشور های پیشرفته دنیا در آن شرکت می نمایند. ایران بیوتی که همه ساله در فصل بهار برگزار می شود، توجه بسیاری از افراد علاقه مند به صنعت آرایشی بهداشتی را به خود جلب می نماید.  این دوره از نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی از 6 تا 9 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های تهران (چمران) برگزار می شود. غرفه شرکت تولیدی بازرگانی جی در سالن 5 واقع بوده که می توانید با مراجعه به آن با محصولات جدید این شرکت آشنا شوید. ساعت کاری نمایشگاه از 9 صبح تا ساعت 17 عصر می باشد.

حضور مشاور پوست و زیبایی در غرفه شرکت جی

راهنمایی یک مشاور در تمامی زمینه ها می تواند به رفع بسیاری از آسیب ها کمک به سزایی داشته باشد. انتخاب صحیح در مورد محصولات آرایشی بهداشتی یکی از مهم ترین عوامل بهره مندی از به منظور بالا بردن سطح آگاهی شما عزیزان در رابطه با نوع پوست و مشاوره جهت انتخاب صحیح محصول مورد نظرتان، واحد مشاوره در نظر گرفته شده است که می توانید با مراجعه به غرفه شرکت جی و واحد مشاوره، از این پس محصولات آرایشی بهداشتی خود را آگاهانه و کاملا علمی و با کمترین خطا انتخاب نمایید.

 

معرفی محصولات جدید شرکت جی

شرکت تولیدی بازرگانی جی همواره محصولات جدید خود را در نمایشگاه ها و جشنواره ها معرفی می نماید. با مراجعه به غرفه جی می توانید ضمن دریافت بن تخفیف خرید، از محصولات جدید این شرکت آشنا شوید. محصولاتی با کیفیتی بی نظیر که با توجه به نیاز جامعه تولید و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

 

دریافت بن تخفیف خرید در غرفه محصولات آرایشی بهداشتی جی

به منظور رفاه هر چه بیشتر شما عزیزان گران قدر و همچنین معرفی محصولات بسیار با کیفیت این شرکت، به تمامی کسانی که از غرفه برند جی بازدید می فرمایند، بن تخفیف خرید محصولات این برند تعلق می گیرد که می توانند محصولات این شرکت را با 25 درصد تخفیف تهیه فرمایند. تنها کافیست در غرفه جی، نام خود را به مسئول مربوطه اعلام فرمایید تا جزء افراد منتخب قرار بگیرید.

 

Print
2005 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

جدیدترین اخبار

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید...
 

 از طریق رسانه های اجتماعی زیر می توانید با شرکت تولیدی و بازرگانی جی در ارتباط باشید.

 
enamad
undefined

طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی : ایران سایت