جی شما را به حضور در نمایشگاه بین المللی دعوت می نماید
SuperUser Account
/ دسته ها: بلاگ

جی شما را به حضور در نمایشگاه بین المللی دعوت می نماید

یکی از اهدافی که برند محصولات آرایشی بهداشتی جی همواره سعی دارد که آن را به طور ویژه در مراحل رشد خویش در نظر گیرد، بحث توسعه و پیشرفت روز افزون این برند و رقابت با محصولات با کیفیت جهانی می باشد. اکثر شرکت های معتبر که می خواهند به طور حرفه ای در مسیر پیشرفت قرار گیرند، واحدی به نام واحد توسعه و تحقیقات که به اصطلاح " آر اند دی" گفته می شود را به عنوان یکی از پایه های اصلی سازمان خود در نظر می گیرند. یکی از مسئولیت های این بخش در هر سازمانی اطلاع از دانش روز و پیشرفت و توسعه روز افزون آن برند می باشد. بر این اساس از دیگر دغدغه های برند آرایشی بهداشتی با سابقه جی این است که همواره به مصرف کنندگان و نمایندگان خود بالاترین سطح آگاهی را برساند. زیرا برند خوش نام جی بر این باور است که اگر ما بتوانیم میزان آگاهی و اطلاعات مصرف کنندگان عزیز را بالا ببریم، آنها به راحتی و آگاهانه می توانند از بین محصولات موجود در بازار بهترین و مناسب ترین محصول را با توجه به نوع نیازشان انتخاب کنند. از رو همواره سعی بر این بوده است که در نمایشگاه های داخلی و خارجی حضور فعال و پر رنگی داشته باشیم و مصرف کنندگان و نمایندگان محترم فروش را از جدید ترین و به روز ترین محصولات خود آگاه سازیم.

بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه های بین المللی مواد شوینده، مواد بهداشتی، سلولوزی و ماشین آلات وابسته اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران واقع در خیابان چمران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه بین المللی از چهارم اردیبهشت آغاز و تا هفتم همان ماه ادامه خواهد داشت. از تمام عزیزانی که علاقه مند به شرکت در این نمایشگاه بین المللی می باشند، صمیمانه دعوت به عمل می رسانیم.

شرکت تولیدی بازرگانی جی  همواره طبیعت را بهترین الگو برای خود انتخاب کرده است و آن را تنها گزینه ایده آل برای رفع مشکلات سلامتی می داند. از این رو در محصولات آرایشی بهداشتی خود همواره پایه گیاهی بودن را به عنوان یک اصل ثابت در نظر داشته است تا بتواند در راستای ارتقای سطح سلامت نقش مفیدی برای شما عزیزان ایفا کند.

جی همواره نامی آشنا بوده است که همه ما با آن خاطراتی خوبی را تجربه کرده ایم

منتظر حضور سبز شما عزیزان هستیم

Print
1319 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

جدیدترین اخبار

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید...
 

 از طریق رسانه های اجتماعی زیر می توانید با شرکت تولیدی و بازرگانی جی در ارتباط باشید.

 
enamad
undefined

طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی : ایران سایت