کرم آلوئه ورا جــــی
SuperUser Account
/ دسته ها: بلاگ

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید تا پوستتان نرم و شاداب باقی بماند. برند آرایشی بهداشتی جی به عنوان بزرگ ترین و قدیمی ترین تولید کننده محصولات مراقبت از پوست، در کرم های مرطوب کننده از عصاره های گیاهان طبیعی استفاده می کند. کرم آبرسان دست و صورت آلوئه جی محصولی ویژه با استفاده از بهترین مواد اولیه بوده که در این مطلب می خواهیم به آن بپردازیم.

خواص عصاره آلوئه ورا برای پوست

آلوئه ورا گیاهی شگفت انگیز بوده که فوائد بی نظیری برای پوست و زیبایی داشته و از قدیم بسیاری از خانم ها برای زیبایی پوست خود از ژل و عصاره این گیاه استفاده می کردند. مهم ترین ویژگی آلوئه ورا خاصیت آبرسانی بسیار بالای آن می باشد که باعث می شود آب از دست رفته پوست به خوبی جبران شود. وجود عصاره آلوئه ورا در کرم های دست و صورت باعث شادابی و جوانی هرچه بهتر پوست می شود.

پوست دست و صورت با افزایش سن بع تدریج طراوت و شادابی خود را از دست داده و دچار چین و چروک های سطحی می شود. عصاره آلوئه ورا از بروز این چین و چروک ها و همچنین پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. خاصیت آنتی اکسیدانی از خواص شگفت انگیز آلوئه ورا بوده که جوانی و شادابی را به پوست باز می گرداند.

کشیدگی پوست از جمله معضلاتی بوده که بسیاری از خانم ها به دنبال راهی برای فرار از آن می باشند. بسیاری از افراد به سراغ محصولات شیمیایی و آسیب زا می روند. این در حالی است که بهترین گزینه برای شادابی پوست، استفاده از عصاره گیاهان طبیعی است. با استفاده از عصاره آلوئه ورا می توان به راحتی از کشیدگی پوست دست و صورت جلوگیری نمود.

تنظیم میزان رنگدانه ها از دیگر فوائد عصاره آلوئه ورا است که باعث می شود ظاهر پوست زیباتر و شفاف تر به نظر برسد. آلوئه ورا سبب می شود که سلول های مرده از سطح پوست جدا شده و پوست دست و صورت به راحتی بتواند نفس بکشد.

کرم مرطوب کننده آلوئه ورا جی

کرم آلوئه ورا جی از جمله محصولات پر فروش برند آرایشی بهداشتی جی بوده که از بهترین مواد اولیه شرکت های معتبر اروپایی تهیه شده و در لابراتواری فوق حرفه ای تولید و به بازار عرضه می گردد. این کرم علاوه بر عصاره این گیاه حاوی روغن جوانه گندم و روغن بادام نیز می باشد که علاوه بر رطوبت رسانی به پوست، باعث تغذیه و سلامت پوست نیز می گردد. کرم آلوئه ورا جی را می توانید به صورت مستمر و روزانه استفاده نمایید و از پوستی زیبا و با نشاط بهره مند شوید.

کیفیت راز موفیت کرم جی

کرم جی با گذشت بیش از نیم قرن همچنان جزء  بهترین محصولات مراقبت از پوست شناخته می شود. بی شک این موفقیت تصادفی نبوده و به استراتژی و نگاه مدیران آن مجموعه وابسته است. شرکت تولیدی بازرگانی جی در هیچ یک از مراحل، کیفیت، استفاده از بهترین مواد اولیه و همچنین بهره مندی از متخصصین دانش بنیان را قربانی منافع اقتصادی خود نکرده است و همواره رضایت مشتری را سرلوحه اهداف خود قرار داده است و این همان دلیل ماندگاری این برند نام آشنا بوده است که از 3 نسل گذشته همچنان به عنوان پرچم دار محصولات پوستی شناخته می شود.

خرید اینترنتی محصولات آرایشی بهداشتی جی

از تمامی شهر ها و استان های ایران می توانید محصولات مورد نظرتان را به راحتی از سایت رسمی کرم جی به نشانی WWW.JEY-CO.IR تهیه کرده و در اسرع وقت با احترام تحویل بگیرید. به منظور رفاه حال مشتریان عزیز که بی شک بزرگ ترین سرمایه برند جی محسوب می شوند، کوپن ارسال رایگان در نظر گرفته می شود. به منظور برخورداری از این امتیاز تنها کافیست خرید خود را به حد نصاب برسانید. حد نصاب برای مشتریان داخل شهر تهران  هزار تومان30 و برای سایر شهرستان ها 40 هزار  تومان در نظر گرفته شده است.

Print
4358 رتبه بندی این مطلب:
3/0

1 نظر در مطلب "کرم آلوئه ورا جــــی" ثبت شده است

Avatar image

Masoumeh seyfi

با سلام.شما خرید آلوورا به مقدار زیاد هم‌دارید؟

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

جدیدترین اخبار

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید...
 

 از طریق رسانه های اجتماعی زیر می توانید با شرکت تولیدی و بازرگانی جی در ارتباط باشید.

 
enamad
undefined

طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی : ایران سایت