پوستی نرم و جوان با کرم مولتی ویتامین جی
SuperUser Account
/ دسته ها: بلاگ

پوستی نرم و جوان با کرم مولتی ویتامین جی

ویتامین های ضروری پوست

پوست یکی از قسمت های مهم بدن بوده که نسبت به سایر قسمت های بدن سهم بیشتری از بدن را شامل می شود. لذا مراقبت از آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. پوست دست و صورت از جمله حساس ترین قسمت های بدن بوده که برای اینکه شاداب و نرم باشد به ویتامین هایی همچون E، B، A، C و غیره نیاز دارد. در صورت عدم تأمین این ویتامین­ ها به پوست، احتمال خشکی، اگزما، چروک شدن و بیماری های مختلف پوستی وجود دارد.

ویتامین E یکی از مهم ترین ویتامین های ضروری پوست بوده که باعث استحکام و خاصیت ارتجاعی بافت های پوست می شود و در صورت کمبود این ویتامین پوست دچار چین و چروک های سطحی و یا عمیق می شود. این ویتامین از مواد غذایی مختلف همچون گندم تأمین می شود ولی در برخی موارد نیاز است به صورت موضعی پوست برای پوست تأمین شود.

ویتامین C نیز از دیگر ویتامین های ضروری پوست بوده که به دلیل خاصیت کلاژن سازی باعث شادابی و جوانی پوست شده و از افتادگی آن جلوگیری می نماید. کلاژن نوعی پروتئین بوده که از چین و چروک های پوستی ممانعت می نماید. این ویتامین از مرکباتی همچون پرتقال و لیمو تأمین می شود.

ویتامین B که دارای انواع مختلفی می باشد برای پوست بسیار حائز اهمیت است. خواصی همچون جلوگیری از پیر شدن پوست، کاهش چربی پوست، محافظت از پوست در برابر اشعه فرابنفش و کمک به روشن سازی پوست از جمله خواص این ویتامین ضروری می باشد. مهم ترین منبع این ویتامین ماهی بوده که مصرف منظم آن برای سلامتی پوست و بدن ضروری است.

کرم تیوبی مولتی ویتامین جی

کرم مولتی ویتامین جی حاوی ویتامین های ضروری یاد شده است و با استفاده مستمر و منظم از این محصول پوستتان شاداب و جوان خواهد شد. این کرم به صورت تیوبی بوده و می توان همیشه به راحتی در کیف خود به همراه داشت و به صورت مستمر از آن استفاده کرد. برای یک کرم دست و صورت داشتن یک رایحه مناسب و دلچسب یکی از مهم ترین ویژگی هایی آن می باشد که در کنار کیفیت و جذب خوب مشخصه یک کرم دست و صورت ایده آل می باشد. بر این اساس کرم مولتی ویتامین جی با استفاده از بهترین مواد اولیه در کارخانه ای فوق حرفه ای تولید و بازار عرضه می گردد. همچنین این محصول به دلیل رایحه خاص خود باعث خوشبو شدن دست و صورت می شود.

 

خاصیت آنتی اکسیدانی کرم مولتی ویتامین

پوست دست و صورت برای اینکه شاداب و سلامت باشد به مواد مغذی حاوی خاصیت آنتی اکسیدان نیاز دارد. آنتی اکسیدان ها از پوست در برابر آسیب های ناشی از اشعه فرابنفش نیز محافظت می نماید. خاصیت آنتی اکسیدانی باعث جلوگیری از افتادگی پوست و همچنین رفع چین و چروک های دست و صورت می شود. کرم مولتی ویتامین جی علاوه بر ویتامین های ضروری پوست دارای خاصیت آ«نی اکسیدانی بوده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می نماید.

 

Print
3911 رتبه بندی این مطلب:
3/9
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

جدیدترین اخبار

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید...
 

 از طریق رسانه های اجتماعی زیر می توانید با شرکت تولیدی و بازرگانی جی در ارتباط باشید.

 
enamad
undefined

طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی : ایران سایت