کرم جی حامی نانو
SuperUser Account
/ دسته ها: بلاگ, blog

کرم جی حامی نانو

برند خوش نام و با کیفیت جی پیوند صنعت با دانشگاه را یکی از عوامل پیشرفت جامعه های مدرن می داند و بر این اساس همواره از طرح ها و پژوهش های علمی که در راستای حوزه آرایشی بهداشتی است، حمایت می کند. اگر نگاهی به رویه کشور های پیشرفته دنیا بیندازیم، خواهیم دید که یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت این کشور ها همکاری گسترده و همسوی صنعت و دانشگاه می باشد به نحوی که بسیاری از پروپوزال ها و طرح های پژوهشی دانشگاه را شرکت های صنعتی و دانش بنیان پیشنهاد می نمایند. برای اولین بار کنفرانس ملی " نانو از سنتز تا صنعت" در ایران در دانشگاه علوم و تحقیقات با حمایت شرکت تولیدی بازرگانی جی برگزار خواهد شد که شاهد حضور شخصیت های برجسته علمی در در رشته نانو از سراسر دنیا خواهیم بود. همچنین شخصیت های برجسته سیاسی و اقتصادی نیز در این در کنفرانس معتبر علمی حضور خواهند داشت.

 

چرا برند جی از نانو حمایت می کند؟

علم نانو که با شتاب بی نظیری در سراسر دنیا در حال پیشرفت است، در ایران نیز پر رنگ تر از سابق در حال پیش روی می باشد به نحوی که ایران به جمع 6 کشور برتر در دانش نانو وارد شده است. علم نانو گره گشای بسیاری از تکنولوژی های روز شده است. صنعت آرایشی بهداشتی نیز از این رویه مستثنی نیست. علم نانو که در بین دانشجویان و محققین از اهمیت بالایی برخوردار است، برای گسترش و کاربردی شدنش نیاز به حمایت گروه های صنعتی و اقتصادی دانش بنیان دارد. از این رو شرکت تولیدی بازرگانی جی از طرح های پژوهشی و رساله های دکتری در این راستا حمایت های مالی و تجهیزاتی می کند. برند جی به عنوان یک برند با اصالت و پیشرو همواره به دنبال صنعت حرفه ای به کمک دانش روز می باشد و بر این اساس گروه های تحقیق و توسعه متعددی را برای این هدف تشکیل داده است.

 

اولین کنفرانس نانو از سنتز تا صنعت

برای اولین بار در کشور کنفرانس ملی نانو از سنتز تا صنعت با حمایت شرکت تولیدی بازرگانی جی در تاریخ اول تا دوم شهریور در دانشگاه علوم تحقیقات برگزار خواهد شد. در این کنفرانس که مقالات و طرح های نانو با حضور شخصیت های برجسته علم نانو ارائه خواهد شد، می توانید از به روز ترین مباحث علم نانو مطلع شوید. مقالات این کنفرانس در راستای یکی دسته های زیر قرار می گیرند.

  • نانو مواد و نانو کامپوزیت ها
  • نانو اسپین ها
  • نانو تکنولوژی
  • نانو در صنایع دارویی
  • نانو تغذیه و نانو در صنایع غذایی
  • نانو مدیسین
  • مدل سازی در فناوری نانو
  • نانو فتونیک و نانو الکتریک
  • نانو حسگر ها و نانوزیست حسگر ها
  • نانو کاتالیست ها و نانو سیال
  • نانو در محیط زیست

 

کرم جی میزبان دانشجویان در روز کنفرانس

مجموعه کرم جی در دانشگاه علوم تحقیقات در روز های یکم و دوم شهریور میزبان دانشجویان خلاق و دانش پژوه می باشد. دانشجویان محترم می توانند سوالات و طرح های پیشنهادی خود را در با متخصصین مجموعه جی که در غرفه مشخص منتظر شما می باشند، در میان بگذارند و برای اخذ حمایت مالی، فرم های مربوطه را تکمیل کرده و به ما ارسال نمایند. نماینده تیم تولید محصولات جی نیز در غرفه حضور پیدا خواهند کرد تا شما را با نحوه تولید کرم های آرایشی بهداشتی به صورت مختصر و مفید آشنا نمایند.

 

محصولات جدید کرم جی

کرم جی با بیش از نیم قرن سابقه درخشان در صنعت آرایشی بهداشتی همواره محصولاتی در خور نیاز های جامعه تولید و به بازار عرضه داشته است. با توجه به درخواست های متعدد مصرف کنندگان محترم، کرم جی محصولات جدیدی را هر ساله با استفاده از به روز ترین ابزار آلات تولیدی در محیطی حرفه ای و پیشرفته تولید می نماید و با بهترین کیفیت به بازار سراسر کشور عرضه می نماید.

 

کرم جی در کشور های دیگر

با توجه به بازتاب بی نظیر کیفیت محصولات جی در داخل کشور، تعدادی از نمایندگان کشور های همسایه و چند کشور اروپایی اقدام به فروش محصولات این شرکت در آن کشور ها نموده اند. با توجه به گرم و خشک بودن آب و هوای کشور های همسایه، کرم ترک دست و پای جی دارای بازار خوبی در آن کشور ها می باشد و نظرات خیلی خوبی از کشور های همسایه از جمله عراق منعکس شده است.

 

بسته بندی جدید محصولات جی

کرم جی محصولاتش را با بسته بندی متفاوت و جدیدی به بازار عرضه خواهد کرد. بسته بندی شیک و مدرن همواره یکی از دغدغه های شرکت های آرایشی بهداشتی می باشد و شرکت جی نیز از این قانون مستثنی نمی باشد. در آینده نزدیک شاهد بسته بندی زیبا و مدرن محصولات جی خواهید بود.

Print
1835 رتبه بندی این مطلب:
5/0

1 نظر در مطلب "کرم جی حامی نانو" ثبت شده است

Avatar image

نسیم گلستان نژاد

بنده در کنفرانس نانو از سنتز تا صنعت شرکت کردم.میخواستم بپرسم در رابطه با نیروی کار شرکت استخدامی هم دارید؟

با سلام. لطفا رزومه خود را به ایمیل شرکت ارسال نمایید.

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

جدیدترین اخبار

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید...
 

 از طریق رسانه های اجتماعی زیر می توانید با شرکت تولیدی و بازرگانی جی در ارتباط باشید.

 
enamad
undefined

طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی : ایران سایت