فواید ویتامین E برای پوست دست و صورت
SuperUser Account
/ دسته ها: بلاگ

فواید ویتامین E برای پوست دست و صورت

ویتامین ها یکی از مهم ترین منابعی به شمار می روند که باعث شفافیت، نرمی، سلامتی، شادابی و جوانی پوست دست و صورت می شوند. ویتامین ها را می توان در میوه­ ها، سبزیجات، غلات و سایر مواد مغذی یافت. با وجود اینکه تمامی ویتامین های موجود منابع غذایی از جمله ویتامین E، B، C و A برای پوست ضروری است، اما ویتامین E در بین آنها از اهمیت خاصی برخوردار است.

فواید ویتامین E برای پوست
ویتامین E یکی از ویتامین های محلول در چربی بوده که همانند ویتامین C دارای خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و می تواند روند پیری پوست را کند کرده و به جوانی هرچه بهتر پوست کمک به سزایی نماید. همچنین این خاصیت ویتامین E باعث می شود که از پوست در مقابل اثرات خطرناک رادیکال های آزاد محافظت نماید. متخصصین علوم پزشکی و دارویی بر این باورند که ویتامین E از بروز سرطان های پوستی جلوگیری می نماید. این بدان معناست که در صورت فقر این ویتامین در بدن، احتمال ابتلا به سرطان های پوستی چندین برابر افزایش خواهد یافت. 
از دیگر فواید این ویتامین کمک به تولید کلاژن های پوستی بوده که باعث می شود پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست ندهد. کلاژن موجود در پوست باعث شده که بافت های پوستی خاصیت چسبندگی پیدا نمایند و به راحتی دچار ترک و خشکی نشوند. همچنین ویتامین E از بروز چین و چروک های پوستی جلوگیری کرده که سبب می شود ظاهری جوان و شاداب داشته باشید. علاوه بر پوست دست و صورت، ویتامین E برای پوست لب، ناخن و مو نیز بسیار مفید می باشد. در صورت خشک شدن پوست لب، به کمک این ماده شگفت انگیز می توانید به راحتی از خشکی لب رهایی یابید.

منابع ویتامین E
ویتامین E را در بسیاری از میوه ها، سبزیجات، غذاها و همچنین غلات می توان یافت. سبزیجات دارای برگ سبز تیره، غلات سبوس دار، آجیل، تخمه آفتاب گردان، گوجه فرنگی، انبه، کدو حلوایی، بادام، جعفری خشک شده، پسته، آووکادو و جوانه گندم از جمله مهم ترین منابع ویتامین E محسوب می شوند. جوانه گندم پایه اصلی بسیاری از محصولات آرایشی بهداشتی بوده که باعث می شوند پوست دست و صورت جوان باقی بمانند.

کرم ویتامین E جی
کرم دست و صورت ویتامین E جی محصولی بی نظیر با فرمولاسیونی ویژه است که سرشار از ویتامین E، روغن بادام و آلانتوئین بوده که سبب شادابی پوست دست و صورت می شود. این محصول علاوه بر نرم کنندگی پوست یک مغذی پوست نیز به شمار می رود. خاصیت آنتی اکسیدانی این محصول سبب شده که با استفاده مستمر از این کرم دست و صورت، می توان از آسیب های رادیکال های آزاد جلوگیری کرده و از چین و چروک های پوستی دور شویم. کرم ویتامین E جی یک کرم مرطوب کننده بوده که می توان با استفاده روزانه و منظم از آن، پوستی لطیف، شفاف، نرم و سلامت را انتظار داشت.

کرم جوانه گندم جی
یکی دیگر از محصولات شرکت جی که به جرأت می توان گفت با محصولاتی با کیفیت خارجی قابل رقابت است، کرم دست و صورت جوانه گندم بوده که با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب در لابراتوار فوق حرفه ای این شرکت تولید می شود. این کرم دست و صورت به علت داشتن این عصاره، خاصیت الاستیسیته و ارتجاعی پوست را افزایش داده که این امر منجر به نرمی و استحکام پوست می گردد. همچنین یکی دیگر از خواص این کرم دست و صورت را می توان ایجاد شفافیت و رفع لکه های پوستی دانست. این بدان معناست که در صورت استفاده مستمر از این محصول می توان به شفافیت، روشنی و همچنین رفع لک های پوستی کمک به سزایی داشت.

Print
8228 رتبه بندی این مطلب:
3/3
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

جدیدترین اخبار

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید...
 

 از طریق رسانه های اجتماعی زیر می توانید با شرکت تولیدی و بازرگانی جی در ارتباط باشید.

 
enamad
undefined

طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی : ایران سایت