فواید عصاره همیشه بهار برای پوست
SuperUser Account
/ دسته ها: بلاگ, blog

فواید عصاره همیشه بهار برای پوست

گل همیشه بهار و یا همان کالاندولا یکی از گل هایی می باشد که دارای خاصیت دارویی بوده و در صنعت آرایشی بهداشتی نیز برای رفع بسیاری از مشکلات پوستی از آن استفاده می شود. مهم ترین ویژگی عصاره این گل، خاصیت ضد التهابی، تسکین و بهبود خارش پوست می باشد. برند ارگانیک و محبوب جی محصولی با نام عصاره این گیاه تولید نموده است که دارای طرفداران بی شماری می باشد.

 

معرفی گل همیشه بهار

گل همیشه بهار یکی از گل هایی می باشد که علاوه بر زیبایی آن، از خواص دارویی آن نیز استفاده می شود. همیشه بهار که نام دیگر آن " کالاندولا" می باشد، گلی نارنجی رنگ می باشد که در برخی غذاها به عنوان تزیین نیز استفاده می شود. این گل که یکی از فراوان ترین گیاهان جهان به حساب می آید ، اصالتش به کشور های آمریکای شمالی و اروپا باز می گردد. از عصاره این گیاه در بسیاری از صنایع از جمله صنایع غذایی، صنایع دارویی و ... استفاده می شود.

 

خواص گل همیشه بهار برای پوست

همان طور که در قسمت قبل نیز به آن اشاره شد، گل همیشه بهار علاوه بر خواص زیبایی و غذایی، دارای خواص دارویی نیز می باشد. به همین دلیل برند های آرایشی بهداشتی بزرگ دنیا از عصاره این گیاه در محصولات خود استفاده می کنند. برند نام آشنا و ارگانیک جی نیز محصولی بر پایه این گیاه دارویی تولید و به بازار عرضه داشته است. از مهم ترین خواص این گیاه می توان به ویژگی های زیر اشاره کرد.

  1. گل همیشه بهار دارای خاصیت ضد التهابی می باشد. بسیاری از پوست های حساس به دلایل مختلفی از جمله اگزما و حساسیت های مختلف به التهاب و خارش منجرب می شوند. گل همیشه بهار با تسکین دادن پوست می تواند از التهابات پوستی بکاهد.
  2. گل همیشه بهار به خارش های ناشی از گزیدگی حشرات کمک می کند. برخس حشرات از جمله زنبور و عقرب وقتی بدن انسان را نیش میزنند، باعث آزردگی و اذیت فراوانی می شوند. عصاره گل همیشه بهار برای تسکین درد ناشی از گزیدگی حشرات پیشنهاد می شود.
  3. گل همیشه بهار دارای خاصیت ضد سرطانی دارد. طبق تحقیقاتی که انجام شده است، عصاره این گیاه برای پیش گیری از سرطان خون، پوست، سینه و ریه مفید است.
  4. گل همیشه بهار دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی نیز می باشد. به عنوان مثال برای عفونت های گوش توصیه می شود که چای گل همیشه بهار بخورید.
  5. از دیگر خواص گل همیشه بهار برای کاهش درد و التیام چشم می باشد. متخصصین بر این باورند که شست و شوی چشم توسط چای گل همیشه بهار می تواند باعث التیام درد چشم شود.
  6. عصاره گل همیشه بهار برای التیام درد های ناشی از سوختگی و خراشیدگی پیشنهاد می شود. از این رو یکی از مزیت های کرم همیشه بهار جی برای سوختگی و خراشیدگی های سطحی می باشد.
  7. گل همیشه بهار برای رفع و جلوگیری از چین و چروک های پوستی مناسب است.

 

 

کرم همیشه بهار جی

برند آرایشی بهداشتی ارگانیک جی با استفاده از عصاره این گیاه دارویی، محصولی متفاوت و بی نظیر تولید و به بازار عرضه داشته است که دارای طرفداران بیشماری می باشد. کرم همیشه بهار جی برای استفاده دست و صورت مناسب می باشد. این محصول با کیفیت دارای خاصیت مرطوب کنندگی بالا می باشد و به دلیل داشتن ویتامین هایی از جمله E، C و B برای شادابی و لطافت پوست بسیار مفید است. کرم دست و صورت همیشه بهار جی برای پوست های خشک، نرمال و آسیب دیده مناسب است. مهم ترین ویژگی این محصول به شرح زیر است:

  1. کمک به التهابات پوستی
  2. التیام خراشیدگی های پوستی
  3. التیام سوختگی های سطحی پوست
  4. تسکین گزیدگی حشرات
  5. مرطوب کنندگی بالای پوست
  6. آبرسان مناسب پوست
  7. نرم و لطیف کننده پوست
  8. شاداب کننده پوست
  9. تقویت کننده پوست
  10. شفاف کننده پوست
  11. جلوگیری از پیری زودرس پوست
  12. دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی پوست
  13. کمک به رفع چین و چروک های پوستی
Print
10278 رتبه بندی این مطلب:
3/8

1 نظر در مطلب "فواید عصاره همیشه بهار برای پوست" ثبت شده است

Avatar image

بهزاد صارمی

سلام من عصاره گل همیشه بهار را دارم

و تولید کننده گل همیشه بهار هستم

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

جدیدترین اخبار

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید...
 

 از طریق رسانه های اجتماعی زیر می توانید با شرکت تولیدی و بازرگانی جی در ارتباط باشید.

 
enamad
undefined

طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی : ایران سایت