فواید روغن زیتون برای پوست
SuperUser Account
/ دسته ها: بلاگ, blog

فواید روغن زیتون برای پوست

خواص روغن زیتون

زیتون گیاهی با خواص بی شمار می باشد که متخصصین و پزشکان به گنجاندن آن در برنامه غذایی تاکید می نمایند. روغن زیتون به کاهش ابتلا به سرطان، جلوگیری از پوکی استخوان، کاهش التهاب های پوستی، کمک به درد مفاصل و ... کمک می کند. توصیه می شود روی سالاد ها و غذا های خانگی حتما روغن زیتون بریزید. روغن زیتون دارای ویتامین هایی نظیر K، B ، E و A می باشد که برای بدن بسیار ضروری به شمار می رود. زیتون دارای اسید های چرب غیر اشباع می باشد که بر خلاف روغن های نباتی و آفتاب گردان، فاقد کلسترول های بد است. نه تنها برای بدن ضرری ندارد بلکه مفید نیز می باشد. همچنین روغن زیتون باعث کاهش حساسیت ها و آلرژی ها می شود. از دیگر خواص روغن زیتون، خاصیت آنتی باکتریایی می باشد که می تواند در مقابل میکروب ها و باکتری های مضر مقابله نماید. روغن زیتون دستگاه گوارش را منظم کرده و از یبوست و بیماری های گوارشی جلوگیری می نماید.

 

زیبایی به کمک روغن زیتون

از دیرباز نیز پادشاهان و بزرگان برای زیبایی از روغن زیتون استفاده می کردند. آنها روغن زیتون را دلیل شادابی و زیبایی پوست خود یاد می کردند. امروزه نیز بسیاری از افرادی که به دنبال یک ماده طبیعی برای زیبا سازی پوست خود می باشند، روغن زیتون را انتخاب می کنند. همچنین کسانی که به دنبال تغییر وزن پر شتاب می باشند، ( ورزشکاران و یا افرادی که تناسب اندام کار می کنند) از روغن این گیاه شگفت انگیز برای نرم شدن و ترک نخوردن پوست خود استفاده می کنند.

خواص روغن زیتون برای پوست

روغن زیتون دارای فواید بی شماری برای پوست می باشد که به صورت مورد به مورد در این مقاله به آنها می پردازیم. خاصیت نرم کنندگی، استرچ مارک، مرطوب کنندگی، آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان نمونه ای از خواص بی شمار این گیاه بهشتی می باشد. اگر نسبت به فواید این روغن بیشتر آگاه شوید هرگز از به آن غافل نخواهید شد.

 

خاصیت مرطوب کنندگی کرم  زیتون جی

روغن زیتون دارای خاصیت مرطوب کنندگی برای پوست است. همچنین به دلیل داشتن مقادیر بالای آنتی اکسیدان به شادابی و نرم شدن پوست نیز کمک به سزایی می نماید. از این رو برند های آرایشی بهداشتی از روغن زیتون در محصولات خود استفاده می کنند. برند پیشرو و با کیفیت جی نیز محصولی با پایه روغن زیتون تولید و به بازار عرضه داشته است که برای مرطوب نگه داشتن پوست دست و پا و بدن توصیه می شود. این محصول که دارای طرفداران بسیاری می باشد توصیه بسیاری از متخصصین پوست و زیبایی می باشد.

 

خاصیت استرچ مارک کرم زیتون جی

یکی از مهم ترین خواص کرم زیتون جی، استرچ مارک است که برای خانم های باردار بسیار حائز اهمیت است. پوست در دوران بارداری دچار کشش های شدیدی می شود که اگر از آنها به خوبی مراقبت نکینم می تواند ترک هایی را به همراه داشته باشد. زیتون دارای خاصیت استرچ مارک است. کرم زیتون جی برای خانم های باردار و افرادی که کاهش و یا افزایش وزن شدیدی دارند، توصیه می شود.

 

کرم زیتون جی نرم کننده پاشنه پا

یکی از پیشنهاد هایی که برای نرم شدن پاشنه پا به دوستاران سلامت و زیبایی داده می شود، استفاده منظم از روغن زیتون است. توصیه می شود که هر شب قبل از خواب مقداری روغن زیتون را به پاشنه پا زده و سپس توسط جوراب از پا محافظت شود. لازم به ذکر است که بعد از بیدار شدن نیز می بایست پای خود را به خوبی شسته و از داشتن پوستی نرم و شاداب لذت برد. روغن زیتون دارای خاصیت نرم کنندگی بسیار بالایی می باشد. از این رو برای ترک های آرنج و یا زانو نیز می توان از آن استفاده کرد.

 

کرم زیتون جی مناسب ورزشکاران

یکی دیگر از مواردی که متخصصین و پزشکان کرم زیتون جی را پیشنهاد می کنند، برای ورزشکاران و افرادی که به تناسب اندام علاقه دارند، میباشد. افرادی که به کشیده شدن پوست منجرب می شوند، می بایست از بروز ترک های سطحی مراقبت کنند. کرم زیتون جی به دلیل داشتن خاصیت استرچ مارک و نرم کنندگی توصیه متخصصین به ورزشکاران می باشد.

 

روغن زیتون پاک کننده طبیعی پوست

از دیگر فواید روغن زیتون می توان به قدرت پاک کنندگی آن اشاره کرد. برای افرادی که دارای پوست چرب و یا مستعد آکنه و جوش می باشند، پاک سازی پوست بسیار مهم است. روغن زیتون به دلیل داشتن خاصیت پاک کنندگی بالا می تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشند. همچنین از روغن زیتون برای پاک کردن آرایش نیز می توان استفاده کرد.

Print
2549 رتبه بندی این مطلب:
5/0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

جدیدترین اخبار

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید...
 

 از طریق رسانه های اجتماعی زیر می توانید با شرکت تولیدی و بازرگانی جی در ارتباط باشید.

 
enamad
undefined

طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی : ایران سایت