فواید عسل برای پوست
SuperUser Account
/ دسته ها: بلاگ

فواید عسل برای پوست

فواید عسل برای پوست

شاید کسی نباشد که از فواید و خاصیت های شفابخش عسل نشنیده باشد. عسل علاوه بر خواص درمانی و خوراکی، برای پوست نیز بسیار مفید است. در این مطلب می خواهیم به خواص منحصر به فرد عسل برای پوست بپردازیم.

 

عسل مرطوب کننده فوق العاده پوست

عسل به عنوان یک مرطوب کننده بی نظیر شناخته شده است. بر این اساس ماسک های متفاوتی را با ترکیب عسل می سازند و برای آبرسانی دست و صورت استفاده می شود. همچنین اگر به عسل، کمی روغن بادام نیز اضافه شود، تاثیر مرطوب کنندگی آن چندین برابر می شود. کرم ترک دست و پا جی که به عنوان یک کرم بی نظیر برای ترک دست و پا شناخته شده است، از موم زنبور عسل برای رطوبت بخشی آن استفاده شده است. از دیر هنگام به صورت سنتی از عسل برای رفع بسیاری از امراض استفاده می شده است و امروزه نیز که علم پیشرفت های چشمگیری کرده است، از عسل در بسیاری از دارو ها و خوراکی ها استفاده می شود. جایگاه موم زنبور در برند ارگانیک جی، آن قدری بالا می باشد که از آن به عنوان پایه مرطوب کنندگی استفاده می شود.

 

عسل بهبود بخش زخم ها

بار ها شنیده ایم که می گویند بر روی زخم خود مقداری موم عسل بگذارید. آیا دلیل آن را می دانید؟ از دیگر خواص مهم عسل، خاصیت ضد عفونی کنندگی و یا همان آنتی باکتریال می باشد. جالب است که بدانید علت اینکه عسل نه ترش می شود و نه کپک می زند برای این است که باکتری ها در عسل نمی توانند رشد کنند. بر این اساس از عسل برای بهبود بخشی زخم ها، بریدگی ها، سوختگی و ترک های سطحی پوست استفاده می شود. در واقع عسل برای پوست نقش ترمیم کنندگی را بازی می کند و فرآیند بهبود بخشی پوست را تسریع می کند. به همین دلیل است که وقتی دچار زخم و یا جراحت می شود، به او پیشنهاد می شود که مقداری عسل و یا موم عسل را بر روی زخم بگذارد.

 

عسل جلوگیرنده اگزما و درماتیت

اگزما نوعی بیماری پوستی می باشد که از خشکی شدید پوست ناشی می شود. عسل به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی بالایی که دارد می تواند از پیش روی و ادامه دار شدن اگزما جلوگیری نماید. برند با کیفیت جی کرم های اوسرین 5 درصد و 10 درصد و همچنین کرم اوسرین آلوئه ورا را به افرادی که از اگزما رنج می برند توصیه می کند. در این کرم های اوسرین جی از موم زنبور عسل برای بهبود اگزما استفاده شده است.

 

عسل شفاف و جوان کننده پوست

داشتن پوستی زیبا و شفاف که عاری از لک و جوش باشد برای همه ما اهمیت دارد. عسل باعث سفید شدن پوست و جلوگیری از جوش و آکنه می شود. لازم به ذکر است که بسیاری از جوش ها و لکه های پوستی از مشکلات کبد نشأت می گیرند و برای رفع آنها می بایست به پزشک متخصص مراجعه کرد. ولی برای لک ها و جوش های سطحی که به پوست مربوط می شود می توان با استفاده از ماسک ها و یا محصولاتی نظیر کرم های جی که حاوی موم زنبور عسل می باشند از پیشروی آنها جلوگیری کرد. جالب است بدانید که بسیاری از افراد برای اینکه پوستشان روشن و شفاف شود به حمام عسل رو می آورند! به این منظور مقداری عسل به آب وان اضافه می کنند. به این صورت پوستشان هم روشن و شفاف و هم خوش بو و نرم می شود. با استفاده از کرم های جی که حاوی موم زنبور عسل است می توانید در طول روز چندین بار حمام عسل داشته باشید!

 

عسل یک آنتی اکسیدان قوی

آنتی اکسیدان ها موادی هستند که از پیری زودرس پوست جلوگیری می کنند. چین و چروک های پوستی که به دلیل پیر شدن پوست به وجود می آیند، به کمک آنتی اکسیدان ها قابل پیشگیری می باشد. عسل به عنوان یک ماده حاوی آنتی اکسیدان می تواند به رفع چین و چروک های پوستی کمک کند. عسل با دور کردن رادیکال های آزاد که یکی از مهم ترین دشمن های پوست تلقی می شوند، ما را به داشتن پوستی شاداب و با طراوت نزدیک تر می کند.

 

موم زنبور عسل پایه محصولات آرایشی بهداشتی جی

برند با اصالت و خوش نام جی با سابقه ای بیش از نیم قرن، همواره موم زنبور عسل را به عنوان یکی از مواد اصلی محصولات خود انتخاب می کند. کرم ترک دست و پا جی، کرم ترک عمیق و کرم محافظ پا عسل جی به عنوان بهترین کرم های ترک های پوستی معرفی می شوند. تنها کافی است که یک بار امتحان کنید!

 

کرم محافظ پا عسل جی

برند جی با توجه به خواص شفابخش بالای عسل، محصولی متفاوت و دانش بنیان با نام " کرم محافظ پا عسل جی" تولید و به بازار عرضه داشته است. در این کرم به میزان خیلی بالایی عسل استفاده شده است و از بهترین مواد اولیه خارجی و داخلی تهیه شده است. این کرم برای افرادی که از خشکی های شدید پوستی رنج می برند توصیه می شود. همچنین این کرم را برای افراد دیابتی که به زخم های شدید پوستی دچار می شوند پیشنهاد می شود.

 

 

 

 

Print
3038 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

جدیدترین اخبار

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید...
 

 از طریق رسانه های اجتماعی زیر می توانید با شرکت تولیدی و بازرگانی جی در ارتباط باشید.

 
enamad
undefined

طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی : ایران سایت