فواید شگفت انگیز سیب برای پوست
SuperUser Account
/ دسته ها: بلاگ, blog

فواید شگفت انگیز سیب برای پوست

سیب تقویت کننده دستگاه گوارش

یکی از ویژگی های سیب کمک به دستگاه گوارش و هضم آسان غذا می باشد. سیب به دلیل داشتن فیبر بالا می تواند به نظم حرکات روده کمک کرده و از یبوست جلوگیری نماید. برخی افراد از دل درد های مزمن و شدید شکایت دارند. این افراد می توانند در برنامه روزانه خود به سیب توجه بیشتری داشته باشند تا از این درد ها رهایی یابند. سیب را در هر زمان از شبانه روز می توان خورد ولی متخصصین توصیه می نمایند که صبح ها قبل از صبحانه خورده شود تا بدن انسان انرژی کافی خود را بدست آورد و تا پایان روز سرحال باقی بمانید.

 

سیب یک آنتی اکسیدان قوی

سیب یکی از میوه هایی به شمار می آید که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالا می باشد. آنتی اکسیدان ها نقش جوان نگه داشتن و جلوگیری از پیری زودرس پوست را ایفا می نمایند. بر این اساس با مصرف روزانه سیب می توانید در جوانی و شادابی پوست خود سهیم باشید.

 

سیب یک هیدراته کننده قوی پوست

از دیگر فواید سیب برای پوست می توان به قدرت بالای آبرسانی آن اشاره کرد. سیب می تواند از خشکی پوست ممانعت کرده و لطافت و شادابی را به پوست هدیه بخشد. به همین دلیل می باشد که برخی از پزشکان بر این باورند که اگر سیب را به صورت ورقه ورقه برش بزنید و بر روی پوست صورت خود بگذارید، می تواند به فرآیند آبرسانی پوست خود کمک به سزایی نمایید. ماسک سیب از جمله ماسک های میوه می باشد که توصیه بسیاری از متخصصین به دوستاران پوست و زیبایی می باشد.

 

سیب سفید کننده و کمک به رفع لکه های تیره پوست

یکی از مواردی که توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب کرده است، رفع لک های صورت و سفید شدن پوست صورتشان است. بر این اساس عده بسیاری به عمل های زیبایی و یا استفاده از محصولات شیمیایی رو می آورند. اما اگر با خاصیت سفید کنندگی سیب آشنا باشند، با کمترین هزینه و بدون هیچ آسیبی می توانند به هدف خود دست یابند. سیب قادر است Ph  پوست را تعدیل بخشد و از این رو با خوردن منظم سیب می توان به پوستی زیبا و شاداب رسید. همچنین لازم به ذکر است که سیب می تواند باعث سفید شدن دندان ها و رفع  هرچه بهتر لکه های روی آن نیز شود.

 

ویتامین ها و مواد معدنی موجود در سیب

سیب نیز همانند سایر میوه ها دارای ویتامین های متعددی می باشد که می توان به ویتامین های B1، B2،  A، C، E و همچنین به مواد معدنی نظیرکلسیم و فسفر و آهن اشاره کرد. به همین دلیل است که می تواند باعث شادابی و طراوت پوست گردد. ویتامین C موجود در سیب باعث کاهش چین و چروک های پوستی می گردد. همچنین ویتامین E موجود در آن نیز از پوست در مقابل اثرات منفی نور خورشید دفاع می نماید. علاوه بر این ، متخصصین به این نتیجه دست یافته اند که جویدن سیب باعث می شود که باکتری ها از سطح دندان ها پاک شوند. به همین دلیل توصیه می نمایند که همواره قبل از خواب یک عدد سیب بخورید.

 

کرم کاسه ای سیب جی یک محصول پر طرفدار

بر اساس تحقیقات انجام شده اسانس و بوی سیب از جمله اسانس های پر طرفدار در بین مردم جامعه می باشد. از این رو برند با اصالت و با کیفیت جی محصولی با این ویژگی تولید و بازار عرضه داشته است. کرم مرطوب کننده سیب جی دارای خواص متعددی از جمله نرم کنندگی، تقویت کننده، خاصیت آنتی اکسیدانی و جلوگیری از چین و چروک پوست می باشد. برند نام آشنا جی با بیش از نیم قرن سابقه درخشان در عرصه آرایشی بهداشتی همواره کیفیت و مشتری مداری را در اولویت نخست اهداف خود قرار داده است.

 

سیب باعث کنترل قند خون می شود

یکی دیگر از فواید سیب، کمک به تعدیل سطح قند خون می باشد. امروزه تعداد بیماران مبتلا  به قند خون روز به روز در حال افزایش می باشد. با گنجاندن سیب در میان وعده های روزانه می توان به کنترل قند خون کمک شایانی نمود. پزشکان فیبر موجود در سیب را عامل این خاصیت نام میبرند.

Print
2639 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

جدیدترین اخبار

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید...
 

 از طریق رسانه های اجتماعی زیر می توانید با شرکت تولیدی و بازرگانی جی در ارتباط باشید.

 
enamad
undefined

طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی : ایران سایت