کرم ترک دست و پا
SuperUser Account
/ دسته ها: بلاگ, blog

کرم ترک دست و پا

کرم ترک دست و پا جی از چه سالی و با چه هدفی تولید شده است؟

در سال  1358 جناب آقای دکتر میر محسن هاشمی بنیان گزار برند جی، با هدف ارتقای سطح بهداشت و سلامت با توجه به نیاز آن روز  محصولی برای رفع ترک های دست و پا توسط گروهی حرفه ای که در خارج از کشور تحصیل کرده بودند، طراحی، تولید و به بازار عرضه داشته اند. عدم استفاده از کفش های مناسب، راه رفتن های مکرر و فعالیت های روزانه باعث ایجاد ترک های پوستی در قسمت های پاشنه، زانو، آرنج، قوزک و همچنین دست می شود. با توجه به اینکه این محصول به عنوان یک محصول پر استفاده با نیاز فراوان در جامعه تبدیل شده است، نمی توان به آن نگاهی اقتصادی داشت. همواره هزینه این محصول نسبت به سایر برند ها در سطح پایین تری قرار داشته است و همین باعث شده است که این محصول را در تمام نقاط شهر و کشور در یافت. بعد از جناب آقای دکتر میر محسن هاشمی، فرزند ایشان جناب آقای دکتر میر مهدی هاشمی ادامه این رسالت را بر عهده گرفته اند و همانند پدرشان خدمت به مردم گرانقدر ایران زمین را از جمله مهم ترین اهداف خود یاد می نمایند.

 

دلیل برتری و منحصر به فردی کرم ترک دست و پا جی چیست؟

برای پاسخ به این سوال نزد تیم تولید و پژوهش جی رفتیم. در پاسخ این سوال به چند نکته مهم اشاره کردند که مهم ترین آن استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه شده از کشور های اروپایی و همچنین شرکت های معتبر داخلی می باشد. شرکت جی هیچ گاه منافع اقتصادی را به سلامت و بهداشت جامعه ترجیح نداده است. مجموعه با اصالت جی در تمامی دوران با وجود همه سختی ها هیچگاه از کیفیت محصولات خود نکاسته اند و همین امر باعث شده است که از دیدگاه مصرف کنندگان کیفیت محصولات جی همواره ثابت و بدون تغییر باقی مانده است. از دیگر دلایل منحصر به فردی کرم ترک دست و پا جی به تعهد و مسئولیت پذیری تیم کنترل کیفیت مجموعه جی اشاره شده است. محصلات با کیفیت جی در محیطی پیشرفته و با استفاده از بهترین دستگاه های تولیدی و تحت نظارت حرفه ای تیم کنترل کیفیت جی تولید می شوند تا بروز خطا و اشتباه را در کمترین سطح نگه دارند. برند محبوب و ارگانیک جی استفاده از ترکیباتی همچون موم زنبور عسل، روغن بادام، عصاره جوانه گندم و سایر عصاره های طبیعی را رمز موفقیت خود یاد می کند چرا که بهترین مرهم برای سلامت و پوست الهام گرفتن از طبیعت می باشد.

 

کرم ترک دست و پا برای چه نوع پوست هایی مناسب است؟

کرم ترک دست و پا به علت داشتن موادی همچون موم زنبور عسل که برای مرطوب نگه داشتن پوست بسیار مفید است، همواره بهترین مرهم پوست برای همه طیف های سنی می باشد. در پاسخ به این سوال که چه نوع پوست هایی می توانند از این محصول استفاده کنند این طور پاسخ داده اند که فرمولاسیون این کرم طوری در نظر گرفته شده است که هر سه نوع پوست چرب، خشک و نرمال می توانند از این محصول استفاده نمایند. نکته حائز اهمیت این است که می بایست به مقدار کرمی که بر روی دست و یا پا می زنید حتما توجه کنید. اگر مقدار کمی کرم بر روی دست یا پا بزنید، شاید نتوان انتظار ترمیم مناسبی را داشته باشیم. همچنین اگر به میزان بالا نیز کرم بزنیم به علت عدم جذب مناسب، نمی توان شاهد نتیجه مناسبی بود. تیم تحقیق و توسعه جی استفاده منظم و مناسب از کرم ترک دست و پا جی را مهم ترین راه حل برای فرار از ترک های دست و پا نام می داند.

 

آیا برند جی محصولات دیگری برای ترک های دست و پا در نظر گرفته است؟

برند پیشتاز و پیشرو جی، با توجه به نیاز جامعه به محصولی برای رفع ترک دست و پا، دو محصول دیگر را نیز تولید و به بازار عرضه داشته است. مبنای این دو محصول میزان شدت ترک های پوستی می باشد. دو محصول کرم ترک های عمیق پوستی و کرم محافظ پا عسل بر این اساس تولید و به بازار عرضه شده است. کرم ترک عمیق برای استفاده دست و پا می باشد و اثر بیشتری نسبت به کرم ترک دست و پا دارد و برای کسانی که ترک های شدید تری بر روی پوست دست و پایشان رخ می دهد این کرم توصیه می شود. برند جی به این کرم اکتفا نکرده است و برای کسانی که به ترک های خیلی شدید تری دچار می شوند، کرم محافظ پا عسل را تولید کرده است. به عنوان مثال افرادی که از بیماری دیابت رنج می برند، در برخی مواقع دچار ترک های شدیدی در قسمت پاشنه پا می شوند که کرم های معمولی راه گشا نمی باشد. کرم محافظ پا عسل جی با استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه شده از کشور هایی همچون فرانسه و سوئیس محصولی متفاوت می باشد. میزان رضایت از این محصول به قدری بالا می باشد که هر فردی که برای اولین بار از این محصول استفاده کرده است، هیچ کرم دیگری را انتخاب نمی کند.

 

نحوه صحیح استفاده از کرم ترک دست و پا جی چیست؟

یکی از مهم ترین مسائل در بهبود سلامت، رویکرد صحیح ما می باشد. اگر از محصولات آرایشی بهداشتی به درستی استفاده نکنیم، نمی توانیم انتظار کافی را داشته باشیم. بر این اساس با مسئول مربوطه در این مورد گفت و گویی کرده ایم که ایشان به نکات زیر اشاره کردند.

  1. به میزان کافی از کرم استفاده کنیم ( نه خیلی زیاد بزنیم که جذب نشود و نه خیلی کم بزنیم که اثری نداشته باشد)
  2. سعی نمایید پس از کرم زدن از جوراب و یا رو فرشی استفاده کنید که کرم به خوبی جذب شود
  3. به صورت منظم و روزانه از محصولات ترک دست و پا استفاده کنید
  4. قبل از استفاده از کرم حتما دست و صورت خود را به خوبی بشویید
  5. شست و شوی منظم دست و پا را جدی بگیرید. وجود آلودگی باعث آسیب های جدی به پوست دست و پا می شود
  6. در فصول سرد سال از دستکش های مناسب استفاده نمایید
  7. قبل و بعد از خواب یکی از بهترین زمان ها برای استفاده از کرم ترک دست و پا جی می باشد

 

صحبت پایانی با گروه تولیدی و بازرگانی جی

در پایان گفت گوی صورت گرفته، مجموعه جی سلامتی و داشتن پوستی شاداب و زیبا را برای همگان آرزو می کنند و به دوستاران زیبایی و پوست این نوید را می دهند که در آینده با ارائه محصولاتی بیشتر با توجه به نیاز جامعه در خدمت مردم گرانقدر ایران زمین خواهند بود. همچنین تیم تحقیق و پژوهش جی همه شما عزیزان را به ارسال نظرات و پیشنهادات ارزشمندتان دعوت می نمایند. با آرزوی سلامتی هر چه بیشتر برای شما عزیزان

Print
3002 رتبه بندی این مطلب:
2/0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

جدیدترین اخبار

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید...
 

 از طریق رسانه های اجتماعی زیر می توانید با شرکت تولیدی و بازرگانی جی در ارتباط باشید.

 
enamad
undefined

طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی : ایران سایت