چین و چروک پوستی خانم ها
SuperUser Account
/ دسته ها: بلاگ

چین و چروک پوستی خانم ها

در میانسالی چه محصولات پوستی انتخاب کنیم؟
در سنین میانسالی باید در انتخاب کرم‌ها و محصولات بهداشتی دقت بیشتری به خرج بدهید. محصولاتی که دارای فاکتورهای رشد مثل مگاپپتید بر پایه گیاهی، هستند باعث رشد سلول‌های پوستی شده و پوست را بازسازی می‌کنند. چنین کرم‌هایی نمای ظاهری چین و چروک‌ها و خطوط ظریف را بهبود می‌بخشند. در این سنین از کرم ضد آفتاب، کرم روز، کرم شب و کرم دور چشم به همراه یک شوینده ملایم و مناسب بهره ببرید. بهتر است در انتخاب کرم‌های خود با یک متخصص پوست مشورت کنید/
استیک بخورید تا صورت‌تان چروک نشود
بر اساس پژوهش‌های جدید، خانم‌هایی که دریافتی پروتئین کمتری دارند، بیشتر دچار چین و چروک صورت می‌شوند. همانطور که می‌دانید کلاژن یکی از مهمترین عوامل جوان‌سازی پوست است. کلاژن از پروتئین‌ها ساخته می‌شود و کمبود پروتئین باعث اختلال در تولید کلاژن و ایجاد چین و چروک می‌شود. برای جلوگیری از این مشکل سعی کنید در هر وعده حدود ۳۰ گرم پروتئین خالص مصرف کنید. که معادل ۱۱۰ گرم گوشت استیک یا یک ران مرغ متوسط است.
چروک دور چشم را با کانسیلر روشن نپوشانید
یکی از اشتباهاتی که خانم‌ها در آرایش می‌کنند پوشاندن خطوط زیر چشم توسط کانسیلر یا سایه‌های رنگ روشن است. این محصولات علاوه بر اینکه می‌توانند پوست دور چشم شما را خشک‌تر کنند، ظاهری مصنوعی و نازیبا به صورت‌تان می‌دهند و پس از گذشت چند ساعت خطوط زیر چشم را بیشتر نمایان می‌کنند. به جای استفاده از این مواد آرایشی می‌توانید از یک کرم مرطوب‌کننده رنگی دور چشم استفاده کنید یا از کانسیلرهای متناسب با سن و رنگ پوست خود که حاوی ضد‌آفتاب و مرطوب‌کننده باشند.
ویتامین ضدچروک را به بشقاب خود مهمان کنید
به تازگی محققان طی تحقیقی در کشور انگلیس بر روی ۴هزار خانم ۴۰ تا ۷۴ ساله متوجه شده‌اند که خانم‌هایی که دریافت بالاتری از ویتامین C دارند دچار چین چروک کمتری هستند. ویتامین سی یک آنتی‌اکسیدان قوی است که تاثیر رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد.
سعی کنید غذاهایی که در بشقاب‌تان می‌گذارید، به اندازه کافی سرشار از ویتامین C باشند تا نیاز روزانه بدن شما به این ویتامین کاملا تامین شود. ویتامین C ماده اصلی تشکیل‌دهنده بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی است. این ویتامین تولید کلاژن را افزایش می‌دهد و جلوی افتادگی پوست را می‌گیرد. بروکلی، توت‌فرنگی، فلفل‌های رنگی، پرتقال، نارنگی و دیگر مرکبات حاوی مقادیر بالایی از این ویتامین ضدچروک هستند.
در پاییز صورت‌تان را در برابر چروک‌شدن محافظت کنید
در فصل پاییز که خشکی پوست بیش از همیشه بروز می‌کند و احتمال ایجاد چین و چروک بیش از دیگر زمان‌هاست، سعی کنید حداقل روزانه یک و نیم لیتر آب بنوشید تا بدن‌تان را از درون آب‌رسانی کنید. نوشیدن چای‌های حاوی آنتی‌اکسیدان مثل چای سبز و سفید هم در عین آب‌رسانی به بدن می‌تواند از چروک شدن پوست جلوگیری کند. در این فصل مصرف امگا ۳ خود را کنترل کنید و بیش از پیش ماهی و گردو و آووکادو را در برنامه خود بگنجانید.

Print
1346 رتبه بندی این مطلب:
3/0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

جدیدترین اخبار

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید...
 

 از طریق رسانه های اجتماعی زیر می توانید با شرکت تولیدی و بازرگانی جی در ارتباط باشید.

 
enamad
undefined

طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی : ایران سایت