پوستی زیبا داشته باشید
SuperUser Account
/ دسته ها: بلاگ

پوستی زیبا داشته باشید

در اولین نگاه زیبایی پوست شما ست که حس خوشایندی به اطرافیان می دهد بنابراین حفظ شادابی و طراوت پوست اهمیت زیادی دارد. 
با کاهش دمای محیط و سرد شدن هوا و نیز اختلاف دمای بیرون و درون خانه  پوست آمادگی زیادی برای خشک شدن دارد و ظاهری پژمرده ، زبر و خشک پیدا می کند. افزون بر این بادهای سرد  پاییزی نیز مشکل بی آبی پوست را تشدید می کند. بنابراین در این مقطع از سال باید شیوه مراقبتی متفاوتی را برای پوست داشته باشیم. 
از چه محصولی برای حفظ طراوت پوست استفاده کنیم؟
 اگر پوستتان به دلیل سرمای هوا و نیز کم آبی کدر و خشک شده است نیاز به محصولاتی دارید که انرژی و طراوت را به پوست بازگرداند. با سرد شدن هوا باید تغییری در مراقبت های پوستی ایجاد کرد    و از کرم های  آرایشی و بهداشتی مناسب سرما؛ یعنی محصولاتی که حاوی مرطوب کننده و نیز عصاره های مناسب نظیر جوانه گندم هستند استفاده کرد.  
جوانه گندم حاوی ویتامین   E است و مصرف میوه‌ها و سبزیجاتی که حاوی آن هستند می‌توانند برای پوست عالی باشند. زیرا از شکسته شدن الاستین و کلاژن جلوگیری می کنند و همین امر موجب ایجاد پوست شاداب‌تر و سالم‌تر خواهد شد. 
جوانه گندم سرشار از ویتامین‌های E و C است. از این‌ رو یک ضد‌‌لک قوی به شمار می‌‌رود و مصرف آن به صورت خوراکی یا ماسک، از ایجاد لکه‌ های ناشی از آفتاب جلوگیری می‌کند. امروزه از جوانه گندم و عصاره آن در تهیه انواع کرم‌ها و لوسیون‌های بهداشتی استفاده می‌شود، زیرا پودر جوانه گندم، خاصیت نرم و مرطوب‌کنندگی دارد و برای پوست‌های خشک بسیار مفید است. از طرف دیگر، از بروز چین و چروک‌های ریز ناشی از خشکی پوست به دلیل سرما ممانعت کرده و در واقع یک ضدچروک قوی به شمار می‌آید.

Print
1348 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

جدیدترین اخبار

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید...
 

 از طریق رسانه های اجتماعی زیر می توانید با شرکت تولیدی و بازرگانی جی در ارتباط باشید.

 
enamad
undefined

طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی : ایران سایت