تاریخچه شرکت کرم جی ®

1859
 

1353

تاسیس شرکت

در سال های قبل از انقلاب سطح پایین بهداشت ، یکی از معضلاتی بود که سبب ساز مشکلات زیادی در جامعه بود , در این سال ها شادروان دکتر میرمحسن هاشمی صالحی را پس از سال ها تحصیل در فرانسه برای کمک به ارتقای سطح بهداشت و سلامت ، شرکت تولیدی بازرگانی نوترجی را تاسیس کرد . در این راستا وی توانست محصولاتی نظیر : ضدعفونی کننده مرفن، شیرخشک، شیر پاک کن و کرم های مختلف را به بازار عرضه کند. به دلیل سطح پایین بهداشت و عدم وجود کف پوش مناسب، ترک پا معضلی جدی در آن سال ها بود ، برای رفع این مشکل شرکت نوترجی تحقیقات گسترده ای را انجام داد و پس از بررسی های فراوان ، محصول کرم ترک پا برای اولین بار تولید و برای عموم معرفی شد ، این محصول به دلیل کیفیت مناسب به سرعت مورد توجه مردم قرار گرفت و به عنوان اولین کرم ترک پا وارد بازار محصولات آرایشی و بهداشتی شد.

1859
 

سال 1354

مرفن

ویروس ها ، باکتری ها ، قارچ ها ، میکروب ها و ... اثرات بسیار مخربی را روی موجودات زنده و محیط دارند ، مرگ و میر عده بسیار زیادی در سال های قبل ناشی از وجود این گونه های مخرب، برای رفع این مشکل شرکت نوترجی محصول مرفن را تولید و به بازار عرضه کرد.

1859
 

سال 1355

خمیردندان

مشکلات دهان و دندان از دیرباز، یکی از معضلات جدی حوزه بهداشت و سلامت بوده است . نوترجی با تولید خمیر دندانی جرم زدا و ضدعفونی کننده ، از شرکت های پیشرو داخلی خمیردندان بوده است .

1859
 

سال 1356

شامپو

وجود گرد و غبار فراوان و آلودگی های پوستی و مشکلاتی نظیر : کچلی، قارچ، ریزش مو و موخره ، اهمیت استفاده از شوینده های مناسب جهت پوست سر را مشخص میکند. به همین دلیل نوترجی که رسالت خود را رفع مشکلات بهداشتی بویژه در حوزه پوست می دانست. شامپو با کیفیت جی را تولید و برای استفاده عموم عرضه کرد.

1859
 

سال 1357

پودر بچه

صاف و تازه نگهداشتن پوست نوزادان و کودکان نقش مهمی در حفظ سلامت پوست آنان دارد، افزون بر این جهت جلوگیری از سوختگی پای بچه ها و عرق سوز شدن بدن کودکان می توان از پودر بچه استفاده نمود، یکی از تولیدکننده های پودر بچه شرکت نوترجی بوده است ، که این محصول را با کیفیت مناسب تولید کرده است .

1859
 

سال 1358

شیرپاک کن

برای حذف آلاینده های صورت و نیز پاک کردن مواد آرایشی ، شرکت نوتر جی شیرپاک کن را با فرمولاسیون ویژه تهیه کرد. شیرپاک کن تولیده شده ، پاک کننده مناسبی بود که از خشکی وکشیدگی پوست جلوگیری می کرد ، و چربی زیادی نیز از سطح پوست جدا نمی کرد.

1859
 

سال 1358

کرم ترک دست و پا نوترجی

عدم وجود بهداشت مناسب و استفاده از کفش ها و سطوح مناسب سبب ترک خوردن قسمت هایی از پوست، بدلیل خشکی می شود، که در مواردی نیز به اگزما منتهی می شود، برای رفع این مشکل کرم ترک پا نوترجی، تمام ترک ها را از سطح پوست محو می کند ، علاوه بر این سبب رطوبت رسانی بهتر به پوست می شود و از بروز خشکی و پینه بر روی پوست جلوگیری می کند.

1859
 

سال 1359

شیرپاک کن جدید نوترجی

شیرپاک کن نوترجی با رعایت اصول بهداشتی از بهترین مواد اولیه تهیه شده و علاوه بر اینکه پوست را تمیز و صاف می کند نرمی و لطافت خاصی به آن می دهد، نحوه مصرف هم به این شکل بوده که مقداری از شیرپاک کن نوترجی را به صورت و گردن آغشته می کردند و سپس با پنبه پاک می کردند.

1859
 

سال 1360

کرم تقویت کننده پوست صورت نوترجی

این کرم تقویت کننده پوست ، پوست دست و صورت را نرم ، با طراوت و شاداب نگه میداشته است ، افزون بر این استفاده این کرم از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می کرد و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

1859
 

سال 1362

کرم های کاسه ای دست و صورت جی

یکی دیگر از محصولات قدیمی شرکت جی کرم های کاسه ای برای دست و صورت بوده است ، که در 2 رایحه متفاوت عرضه می گردید که برای پوست های خشک و نرمال مناسب بوده و در بازده زمانی خود مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

 

تاریخچه کرم جی

شرکت تولیدی و بازرگانی جی (سهامی خاص) در سـال 1353 (ه.ش) توسط مرحوم دکتر میر محسن هاشمی صالحی با هدف کمک به ارتقاء سطح بهداشت جامعه، در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی با نام تجاری " نوترجی" در تهران شروع به فعالیت نمود، در سال 1386 کارخانه این شرکت نیز به دنبال خروج صنایع از شهرهای بزرگ از تهران به شهرک صنعتی هشتگرد منتقل شد و ساختمان مرکزی شرکت در محل قبلی کارخانه در خیابان جمهوری احداث گردید.

در سـال 1371 (ه.ش) تغییر علامت تجاری ”نوترِجی“ به ”جی“ صورت گرفت. از سـال 1380 فرزند آن مرحوم، دکتر میر مهدی هاشمی صالحی به عنوان مدیریت عامل مسئولیت این مجموعه را عهده دار می باشند.

کرم ترک پای جی به عنوان اولين محصول مراقبت از پا در ايران، بخش اعظم سهم بازار کرم ترک پـای ایران را دراختیار داشته و در 100% مبادی فروش ایران موجود می باشد. هم اکنون شرکت تولیدی و بازرگانی جی با تولید بیش از 20 فرآورده آرایشی و بهداشتی در زمینه های محصولات مراقبت از پا، دست و صورت، ضدآفتاب، کودک و بانوان در بسته بندی های تیوبـی و کاسـه ای تولید و به بازار عرضه می گردد. در حال حاضر این شرکت با 140 نفر نیروی مجرب و آموزش دیده، در بخشـهاي توليد، تحقيق و توسعه، فروش و بازاريابي، جهت ارتقاء بهداشت عمومـی مصرف کنندگان، در حال فعاليت مي باشد.

از سال 1387 تغییراتی در استراتـژی های تحقیـقاتی و بازاریابی شرکت ایجاد شد، تشکیل واحد مستقل بازاریابـی، تاسیس شرکت پخـش جِـی جهت توزیع مویرگی کالا در استان های تهـران و البـرز، گسترش نمایندگان مویرگی در سایر مراکز اسـتان ها، حضور مستمر در نمایشـگاه های بین المللی داخلـی و برخی از نمایشگاه های کشـور های منطقه، تشکیل تیم نمایندگان علمـی جهت معرفی فرآورده های جدید این شرکت به پزشـکان و اخذ گواهـی ISOO 9001 از جمله مهمتـرین تغییرات ایجاد شده در این مجموعه می باشد.