بسمه تعالی

مصاحبه آقای دکتر میرمهدی هاشمی صالحی با مجله خانواده سبز

 

تاریخ: 90/03/10

مصاحبه با جناب آقای دکتر هاشمی مدیریت عامل شرکت تولیدی و بازرگانی جی

اشاره:

شرکت تولیدی و بازرگانی جی در سال 1349 توسط شادروان آقای دکتر هاشمی صالحی بنیان گذاری شد. قصد ایشان در آن زمان (با توجه به پایین بودن سطح بهداشت مردم و روشهای غیر علمی و سنتی درمان ترکهای پوستی) افزایش سطح بهداشت افراد جامعه بود این هدف نهایتا پس از مدتها بررسی و تحقیقات علمی و آزمایشگاهی تبدیل به یک ایده گردید و سرانجام یک محصول مناسب، با مرغوبیت و کیفیت بالا با استفاده از دانش روز آن زمان به نام کرم ترک پا جی تولید و روانه بازار گردید.

جناب آقای دکتر هاشمی صالحی لطفا خودتان را معرفی کنید؟

اینجانب میر مهدی هاشمی صالحی فرزند مرحوم دکتر هاشمی صالحی متولد سال 1357 در شهر تهران، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته شیمی آلی هستم. از دوران نوجوانی همراه با مرحوم پدر در محیط شرکت، کارخانه و تولید حضور داشته و از تمام تجربیات و راهکارهای ایشان بهره برده ام، از سال 1380 با سمت مدیر عامل در شرکت تولیدی و بازرگانی جی در حال انجام وظیفه می باشم. سیاستهای کلی شرکت جی در گذشته و حال چه بوده است؟

همانطور که گفته شد سیاست اصلی شرکت بر پایه کیفیت و رضایت مصرف کننده استوار شده است بر این اساس همیشه سعی شده است محصولات از بهترین مواد اولیه تهیه و با قیمت و بسته بندی مناسب به بازار عرضه گردد، این رویه در گذشته به عنوان یک اصل کلی مورد تائید بوده است و در زمان مدیریت فعلی نیز جزء اصول اولیه آن می باشد.

در زمان مدیریت فعلی چه تغییراتی در روند جی ایجاد شد؟

نیاز بازار و در خواست مصرف کنندگان وفادار شرکت جی ما را بر آن داشت تا استراتژی های جدیدی را در عرضه محصولات اتخاذ نماییم. همچنین با توجه به محدودیتهای موجود تولید در تهران، پس از انتقال کارخانه به شهر صنعتی هشتگرد و گسترش خطوط تولید بر آن شدیم تا تغییراتی مهم در رویه شرکت به انجام رسانیم. به روز رسانی بسته بندی محصولات، تمرکز بر روی تولید محصولات با پایه گیاهی، تولید کرم های ضد آفتاب و کرم های بچه همگی از جمله نتایج این تغییرات بوده است.

جدیدترین برنامه شرکت چه بوده است؟

واحد تحقیقات و توسعه شرکت پس از بررسی های بازار در چند سال اخیر متوجه برخی از انتظارات مصرف کنندگان شد، این نیازها  تبدیل به ایده ای جهت تولید کرم ترکهای عمیق پوستی گشت، که نیاز مصرف کنندگانی که مشکل ترکهای عمیق در دست و پای خود دارند را پیشگیری و درمان می نماید.

چه برنامه هایی برای آینده شرکت جی مد نظر دارید؟

در واحد برنامه ریزی جی چشم اندازی طولانی برای شرکت در نظر گرفته شده است. از جمله مهمترین مسائل این چشم انداز حفظ مشتریان فعلی و وفادار جی و افزایش مصرف کنندگان نسل جدید با توجه به تغییرات شدید نیازهای مصرف کنندگان می باشد.