کرم های کاسه ای جدید "جـــی" (2)
SuperUser Account
/ دسته ها: بلاگ, blog

کرم های کاسه ای جدید "جـــی" (2)

 

 

 

 

 

 

 

 

کرم کاسه ای نرم کننده و مرطوب کننده دست و صورت جوانه گندم جی مغذی و تقویت کننده پوست

جوانه گندم پایه بسیاری از محصولات با کیفیت برند جی می باشد. جوانه گندم حاوی ویتامین های ضروری پوست بوده که باعث افزایش استحکام بافت های پوستی می شود. همچنین جوانه گندم می تواند به رفع و جلوگیری از لک های پوستی کمک به سزایی داشته باشد. کرم دست و صورت جوانه گندم جی یک کرم بسیار با کیفیت می باشد که حاوی روغن جوانه گندم، روغن بادام، موم زنبور عسل و ویتامین های B، A، B5  و آلانتوئین می باشد که باعث تقویت هر چه بهتر پوست شده و یک مغذی بی نظیر پوست به حساب می آید. کرم دست و صورت جوانه گندم جی مرطوب کننده و نرم کننده ای بی نظیر می باشد که می توان با استفاده از آن پوستی شاداب تر و زیبا داشت.

 

 

 

 

کرم کاسه نرم کننده و مرطوب کننده دست و صورت ویتامین C جی کمک به روند کلاژن سازی پوست

کرم کاسه ای ویتامین C محصول جدید این برند با اصالت می باشد که دارای خواص منحصر به فردی می باشد. ویتامین c از جمله مهم ترین ویتامین های ضروری بدن می باشد که علاوه بر بهبود سیستم ایمنی بدن برای پوست و زیبایی آن نیز بسیار مفید و مثمر به ثمر می باشد. کرم کاسه ای ویتامین C جی حاوی روغن بادام جهت مرطوب کنندگی پوست می باشد که باعث می شود پوست شما نرم و لطیف باقی بماند. همچنین این کرم دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی می باشد. خاصیت آنتی اکسیدانی باعث می شود که از اثرات تخریب کننده رادیکال های آزاد به پوست جلوگیری شود. همچنین این کرم به ساخت و تحریک کلاژن سازی پوست کمک می نماید که باعث می شود همواره پوستی شاداب و جوان داشته باشید.

 

 

 

 

کرم کاسه ای نرم کننده و مرطوب کننده دست و صورت ویتامین E جی افزایش دهنده خاصیت ارتجاعی پوست

پوست دست و صورت برای شادابی و نشاط نیازمند ویتامین هایی از جمله ویتامین E می باشد که در صورت نرسیدن این ویتامین به پوست منجر به پیری زودرس و زبری می شود. ویتامین E باعث استحکام پوست شده و خاصیت ارتجاعی (الاستیسیته) پوست را افزایش می دهد. کرم کاسه ای ویتامین E جی حاوی آلانتوئین، روغن بادام، پانتنول و گلیسیرین می باشد که باعث تقویت و نرمی پوست می شود. کرم دست و صورت ویتامین E جی دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد که از پیری زودرس پوست و اثرات تخریبی رادیکال های آزاد جلوگیری می نماید. با استفاده منظم و همیشگی این کرم پوستی لطیف و با نشاط داشته باشید.

 

 

 

 

 

کرم کاسه ای نرم کننده و مرطوب کننده دست و صورت  مولتی ویتامین جی حاوی ویتامین های ضروری پوست

پوست دست و صورت به ویتامین های A، E، C، B5 و آلانتوئین نیاز دارد. ویتامین E باعث استحکام بیشتر پوست می گردد. برای داشتن پوستی سالم و با طراوت کلاژن های پوستی می بایست به خوبی ساخته شوند و در سلامت کامل باشند. ویتامین C باعث بهبود روند ساخت کلاژن در پوست می شود که می تواند به داشتن پوستی نرم و شفاف کمک کند. کرم دست و صورت مولتی ویتامین جی حاوی ویتامین های A، E، C، B5  بوده که به علت داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی بالا روند پیری پوست را کند می نماید. این محصول حاوی روغن بادام، موم زنبور عسل، گلیسیرین و پانتنول می باشد که یک جوان کننده و تقویت کننده پوست به شمار می آید.

 

 

 

 

کرم کاسه ای نرم کننده و مرطوب کننده دست و صورت سافت جی یک کرم سبک با جذب سریع

برای بسیاری از افراد جذب سریع و سبک بودن کرم دست و صورت یک معیار حیاتی به حساب می آید. از این رو برند با کیفیت جی کرم دست و صورت سافت جی را با استفاده از بهترین مواد اولیه و مرغوب تولید و به بازار عرضه می دارد. این کرم حاوی روغن بادام، موم زنبور عسل، گلیسیرین می باشد که پوست دست و صورت را جوان و شاداب نگه می دارد. کرم سافت جی یک نرم کننده و مرطوب کننده غیر چرب می باشد که می توان به عنوان پایه آرایش استفاده نمود. با استفاده منظم از کرم سافت جی می توان به بازسازی و ترمیم پوست خود کمک کرد.

 

 

 

 

 

 

کرم کاسه ای نرم کننده و مرطوب کننده دست و صورت لیمو جی

استفاده از یک کرم مرطوب کننده مناسب در بیشتر ایام سال به خصوص روز های سرد سال یک امر حیاتی و غیر قابل چشم پوشی می باشد. اما در انتخاب کرم مرطوب کننده معیار هایی از جمله رایحه، میزان جذب، مواد اولیه با کیفیت و عصاره های ارگانیک بسیار مهم می باشد. رایحه لیمو یکی از پر طرفدارترین رایحه های کرم دست و صورت می باشد. کرم کاسه ای دست و صورت لیمو جی حاوی روغن بادام، سوربیتول، آلانتوئین و پروپیلن گلیکول می باشد که باعث نرمی و لطافت پوست می گردد. از این کرم می توان به عنوان پایه آرایش استفاده شود.

 

 

 

 

 

                                                  

Print
3495 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

1 نظر در مطلب "کرم های کاسه ای جدید "جـــی" (2)" ثبت شده است

Avatar image

ناصر

لطفا قیمت تمام شده هم قید شود مرغوب ترین کرم فقط کرم جی

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

جدیدترین اخبار

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید...
 

 از طریق رسانه های اجتماعی زیر می توانید با شرکت تولیدی و بازرگانی جی در ارتباط باشید.

 
enamad
undefined

طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی : ایران سایت