کرم های کاسه ای جدید "جـــــی" (1)
SuperUser Account
/ دسته ها: بلاگ, blog

کرم های کاسه ای جدید "جـــــی" (1)

 

 

 

 

 

 

 

 

کرم کاسه ای نرم کننده دست و صورت زیتون جی مناسب برای خانم های باردار و ورزشکاران

کرم کاسه ای روغن زیتون جی یک کرم دست و صورت بی نظیر برای استفاده روزانه می باشد که به دلیل داشتن موم زنبور عسل، روغن بادام و روغن زیتون باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست شده و از خشکی و پیری پوست جلوگیری می نماید. این کرم برای ترک های دوران بارداری که به اصطلاح استرچ مارک گفته می شود، توصیه می شود. همچنین برای افرادی از جمله ورزشکاران که دچار ترک های پوستی ناشی از تغییر وزن می باشند ، این کرم مرطوب کننده توصیه می شود. کرم روغن زیتون جی دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی می باشد که از پیری زودرس پوست جلوگیری می نماید. کرم روغن زیتون جی یک کرم بسیار با کیفیت با استفاده از بهترین مواد اولیه می باشد که توسط متخصصین حرفه ای در لابراتوار بی نظیر جی تولید و به بازار عرضه می گردد.

 

 

 

کرم کاسه ای نرم کننده و مرطوب کننده دست و صورت روغن هسته انار جی جوان کننده پوست

کرم کاسه ای هسته انار جی یک کرم متفاوت با خواص متفاوت می باشد که برای پوست و زیبایی آن بسیار مفید است. هسته انار دارای روغنی می باشد که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی می باشد. از این رو از روغن هسته انار در کرم های آرایشی بهداشتی استفاده می شود. کرم کاسه ای روغن زیتون جی علاوه این روغن، حاوی روغن بادام و موم زنبور عسل نیز می باشد که باعث شادابی و لطافت پوست می گردد. همچنین این محصول با کیفیت برند جی حاوی ویتامین های A، E،  B5 و آلانتوئین می باشد که از چین و چروک های سطحی پوست جلوگیری می نماید. از این کرم دست و صورت که از بهترین مواد اولیه داخلی و خارجی استفاده است می توان به عنوان پایه آرایش و همچنین مصرف روزانه استفاده کرد.

 

 

کرم کاسه ای نرم کننده و مرطوب کننده دست و صورت همیشه بهار جی ضد التهاب و سوزش

کرم کاسه ای روغن همیشه بهار جی علاوه بر روغن این گیاه حاوی روغن بادام، موم زنبور عسل، ویتامین E،  ویتامین A،  ویتامین B5  و آلانتوئین می باشد که برای پوست های خشک و آسیب دیده و حساس مناسب است. مهم ترین ویژگی این کرم دست و صورت التیام بخشی و تسکین دهندگی التهابات پوستی ناشی از سوختگی و گزیدگی می باشد. به این دلیل می توان این محصول با کیفیت را یک کرم ضد التهاب نیز لحاظ کرد. با استفاده منظم از این کرم می توان به بازسازی و ترمیم بافت های پوستی کمک نمود. همچنین می توان از این کرم دست و صورت برای مصرف روزانه و به عنوان پایه آرایش استفاده نمود.

 

 

 

کرم کاسه ای نرم کننده و مرطوب کننده دست و صورت خیار جی نرم کننده ای بی نظیر و خوشبو

کرم کاسه ای خیار جی یک کرم دست و صورت محبوب می باشد که دارای رایحه ای بسیار خوشبو می باشد. کرم کاسه ای خیار جی حاوی روغن بادام، گلیسیرین، آلانتوئین، سوربیتول و گلیکول بوده که باعث شادابی هرچه بیشتر پوست می شود. با استفاده منظم و روزانه از کرم دست و صورت خیار جی می توان پوستی زیبا و نرم و لطیف انتظار داشت. کرم دست و صورت خیار جی یک کرم مرطوب کننده و نرم کننده بی نظیر پوست دست و صورت می باشد.

 

 

 

 

 

کرم کاسه ای نرم کننده و مرطوب کننده دست و صورت روغن بادام جی

روغن بادام یکی از روغن های ارگانیک و طبیعی می باشد که به حفظ رطوبت پوست کمک به سزایی می نماید. روغن بادام یکی از پایه ای ترین روغن های استفاده شده در محصولات دست و صورت برند با کیفیت جی می باشد. کرم کاسه ای روغن بادام جی حاوی روغن این گیاه بوده که به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی از پیری زودرس پوست جلوگیری می نماید و پوست دست و صورت را جوان نگه می دارد. کرم بادام جی یک مرطوب کننده و نرم کننده مناسب پوست می باشد که می توان از آن به عنوان پایه آرایش استفاده کرد. ایم کرم حاوی گلیسیرین، ویتامین A، ویتامین E و سوربیتول می باشد که به لطافت پوست منجرب می شود.

 

 

 

 

`

کرم کاسه ای نرم کننده و مرطوب کننده دست و صورت آلوئه ورا جی یک آب رسان بسیار با کیفیت

کرم کاسه ای آلوئه ورا جی را می توان یک کرم دست و صورت با خاصیت آب رسانی بالا دانست. این محصول با کیفیت از بهترین مواد اولیه داخلی و خارجی استفاده شده است که نشاط و نرمی را به پوست هدیه می بخشد. کرم کاسه ای آلوئه ورا جی علاوه بر عصاره این گیاه حاوی روغن بادام، موم زنبور عسل و ویتامین A،  E، B5  و آلانتوئین می باشد که باعث می شود از پیری زودرس پوست جلوگیری شود. همچنین این کرم دست و صورت می تواند باعث احیا و بازسازی بافت های پوستی شده و یک تقویت کننده بی نظیر پوست به شمار می آید. این کرم دست و صورت آب رسان دارای خاصیت جوان کنندگی پوست می باشد که می توان در روز های سرد سال با استفاده منظم از آن از داشتن پوستی زیبا لذت برد.

 

 

Print
5564 رتبه بندی این مطلب:
3/3
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

جدیدترین اخبار

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید...
 

 از طریق رسانه های اجتماعی زیر می توانید با شرکت تولیدی و بازرگانی جی در ارتباط باشید.

 
enamad
undefined

طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی : ایران سایت