کرم آبرسان سافت مناسب پوست های مستعد جوش
SuperUser Account
/ دسته ها: بلاگ

کرم آبرسان سافت مناسب پوست های مستعد جوش

علت جوش زدن پوست های چرب

برای آشنایی با درمان جوش صورت ابتدا باید بدانیم علت آن چیست؟ جوش صورت از چند عامل اصلی ناشی می‌شود که عبارتند از: تولید بیش از حد چربی در پوست، فولیکول‌های مسدود شده که منافذ پوست را می‌بندند و مانع خروج چربی می‌شوند و رشد باکتری‌ها درون فولیکول‌های مو که آکنهنامیده می‌شود. چربی معدنی‌ای که در بعضی از لوسیون‌ها موجود است، عاملی قوی‌ در مرطوب سازی پوست است، اما باعث انسداد منافذ پوست و در نتیجه به‌وجود‌ آمدن جوش صورت می‌شود. سیلیکون موجود در محصولات بهداشتی و آرایشی ماده‌ی دیگری است که باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شود. قبل از استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی مطمئن بشوید که فاقد ماده‌ی کامدوژنیک باشند؛ یعنی مواد به‌کار رفته در این محصولات موجب انسداد منافذ پوستی نشوند. در بعضی مواقع حتی استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی‌ فاقد کامدوژنیک نیز باعث ایجاد جوش صورت می‌شود؛ در این‌صورت باید به متخصص پوست مراجعه کنید چون ممکن است به ماده‌ی دیگری در آن محصولات حساسیت داشته باشید.

کرم سافت جی مناسب پوست های چرب

حال که با علل جوش زدن پوست های چرب آشنا شدیم می خواهیم محصولی را به شما معرفی کنیم که به دلیل چربی کم و جذب سریع برای پوست های مستعد آکنه مناسب می باشد. این کرم حاوی روغن بادام، گلیسیرین و موم زنبور عسل بوده و به دلیل فرمولاسیون خاص خود سریع جذب پوست دست و صورت می شود. استفاده مستمر از این محصول در فصول سرد سال می تواند از خشکی پوست جلوگیری نماید. رایحه دلنشین این کرم از دیگر ویژگی های این محصول بوده که باعث می شود بعد از استفاده دست و صورت خوشبو شود.

جذب نشدن راحت کرم دست و صورت یکی از مشکلاتی است که افراد دارای پوست چرب از آن گله می کنند. در این راستا فرمولاسیون و مواد اولیه کرم دست و صورت سافت جی به گونه ای انتخاب شده است که سریع جذب پوست می شود.

کرم دست و صورت سافت جی در دو نوع کاسه ای و تیوبی بوده و می توان بر اساس نوع نیاز محصول مورد نظر را انتخاب نمود. کرم های کاسه ای معمولا برای استفاده در منزل و یا محل کار و کرم های تیوبی مخصوص کیف همراه می باشد.

خرید آنلاین محصولات جی

برای آن دسته از افرادی که خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می دهند این امکان در نظر گرفته شده است که بتوانند تمامی محصولات برند آرایشی بهداشتی جی را به راحتی هرچه تمام از سایت رسمی کرم جی تهیه نمایند. به منظور رفاه بیشتر برای مشتریان اینترنتی هزینه ارسال برای خرید های بالای 50 هزار تومان رایگان می باشد.

 

Print
3042 رتبه بندی این مطلب:
3/4
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

جدیدترین اخبار

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم آلوئه ورا جــــی

کرم مرطوب کننده و آبرسان از محصولات ضروری پوست بوده که می­ بایست همیشه همراه خود داشته باشید...
 

 از طریق رسانه های اجتماعی زیر می توانید با شرکت تولیدی و بازرگانی جی در ارتباط باشید.

 
enamad
undefined

طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی : ایران سایت